19 Haziran 2014 Perşembe

Kahverengi Saça Röfle Örnekleri


Ben birkaç yıldır kendim için de, müşterilerim için de çok yazı yazdım sayın ziyaretçi. Fakat kahverengi saça röfle örnekleri konulu bu yazıya girişirken fark ettim ki böyle bir konseptte ilk defa yazıyorum. Yazının sonunda röfleli kahverengi saç resimleri göreceksiniz, arada da size röfle konusunda baktığım kaynaklardan derlediğim bazı bilgileri aktarıcam. Yazı bi şeye benzer inşallah, amin.


Röfle nedir, şudur; değişik tonlardaki saç renklerinin birbirine eşit küçük parçalara ayrılması ve bu parçaların saç renginden 1 ile 6 ton arasında daha açık renk olmak üzere renklendirilmesidir. Böylece saçlarda doğal görünümlü renk yansımaları oluşur ve daha hacimli ve parlak görünmeleri sağlanır. Bu işlem 3-4 kadar sürüyor ve ortaya güzel bir sonuç çıkması için iyi bir kuaför tarafından yapılması gerekiyor.

Kahverengi saçlar söz konusu olduğunda en çok tavsiye edilen röfle renkleri koyu küllü sarı, dore sarı, altın sarısı, bal köpüğü, altın karamel ve altın kahve renkleriymiş. Röfle uygulaması, görünümü yumuşattığı için esmer kadınlar tarafından da seviliyor ve talep ediliyor fakat kumral, açık renk tenli veya buğday tenli olanlara daha çok yakışıyor.

Kahverengi saça röfle yaptırmak için bir kuaföre gittiğiniz zaman normalde kuaför sizi size en çok yakışacak renkler konusunda da, hangi rengin sizde iyi durmayacağı konusunda da bilgi veriyor. İnsan kendince bir şeylere hevesleniyor ama o heveslendiğiniz şey bir sebeple size uygun olmayabiliyor. Bu kuaförün fikri oluyor tabii, söz dinlemek zorunda değilsiniz. Ama insanın devamlı gittiği ve güvendiği bir kuaförü olup onun sözünü dinlemesi rahatlatıcı bir şey. Boya, röfle, meç, perma, falan, filan; bunların hele ki sürekli yaptırılırsa ille de birtakım zararları var. Güvendiğiniz bir kuaförün önerisine göre hareket edince hiç değilse minimum zarar göreceğinize inanıyorsunuz.

Saçınıza sık ve sarı renkli bir röfle yaptırdıysanız bunu 3-4 ayda bir tekrar ettirmeniz iyi olurmuş. Ve röfleli saç bakımı nispeten daha zor olup ayda 1 kere sağlam bir bakım yapmakta fayda varmış. Bir de adet döneminde röfle yaptırmayın, sonuç iyi olmayabiliyormuş, bir yerde öyle okudum.

Şaka maka yazı akıp gitti, valla memnun oldum. Sizi de tatmin edecek bir yazı olmuştur umarım. Resimlerimi, etiketlerimi ekleyip çekileyim ben artık.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder