31 Ocak 2015 Cumartesi

Sevgili Google; Seninle BBL Tedavisi Hakkında...


Sevgili Google; seninle BBL tedavisi hakkında konuşmak istiyorum. Biliyorsun bu konuyu bugünlerde bir müşterim için de, canım sitem Binkelam için de yazdım. Hatta bir tanesini az önce ekledim ve niyetim artık yatmak...idi, saat gecenin bi yarısı olmuş, uykum var benim. Sonra fikir değiştirdim, bir tane de saç ve cilt bakımı konseptli bloğuma yazmadan uyumuycam. Başlıyorum:

BBL Forever Young (BBL - Her zaman genç) olarak da anılan bu anti aging tedavinin mantığı şöyle: Cildin ilerleyen yaşın veya başka bir şeylerin etkisiyle kırışan, sarkan, elastikiyetini yitiren kısımlarına farklı dalga boylarında ışınlar uygulanıyor. Bu ışınlar bir yandan filtre ediliyor; sadece cilde yararı olan kısımları kullanılıyor yani. Sonuçta ortaya uygulamadan önceki haline göre 10 yıla kadar daha genç görünen, daha gergin ve ışıltılı bir cilt çıkıyor.


 Tedavinin en dikkat çeken özelliği şu: Tavsiye edilen miktarda uygulandığı takdirde cildin DNA'sını daha genç bir DNA haline getiriyor. Bu nasıl tespit edilmiş; uygulama yapılan kişilerin DNA'sından tedaviden önce ve sonra örnekler alınmış. Tedaviden sonra bu örnekler 30 yaşından genç kişilerin DNA'sıyla karşılaştırılmış.  Ve BBL tedavisi uygulanmış cilt DNA'sının o genç kişilerin DNA'sına benzemeye başladığı görülmüş.

Bir de şöyle bir test yapılmış: BBL teknolojisi uygulanan kişilerin cildinin tedavi gören ve görmeyen kısımları karşılaştırılmış ve birincisinin ikincisine göre açık ara daha iyi durumda olduğu tespit edilmiş.

BBL acı vermeyen, cildinizde uzun süre kıyıda köşede saklanmanızı, günlük programınızı değiştirmenizi gerektirecek kızarıklık, şişkinlik vb. sorunlar oluşmasına yol açmayan ve uzun sürmeyen bir tedavi yöntemi. Seanslar 30 dakika ile 60 dakika arası bir sürede tamamlanıyor.

İlerleyen zamanın ciltlerinde yarattığı olumsuzlukları azaltmak isteyen kişiler de; yaşının genç olmasına karşın cildinde sarkmalar oluşmuş genç bireyler de Forever Young BBL tedavisinden faydalanabilirler. BBL teknolojisiyle cilde uygulanan ışınlar güneş lekeleri ve ince çizgilerin azalmasını sağlıyor, yüzdeki renk tonu farklılıklarını düzeltiyor, ellerin üstündeki yaşlılık lekelerini azaltıyor, yüz kızarıklığı sorununa iyi geliyor. 1'er ay arayla yapılan 3 veya 5 seanslık BBL uygulamasından sonra 6 veya 8 aylık periyodlarla idame tedavileri yaptırırsanız cildinizdeki bu iyileşme durumu devam ediyor. 'Banane, bana bu kadar yeter, idame tedavisi yaptırmıycam' derseniz de ekstra bir kaybınız olmuyor, BBL'nin sağladığı avantajı kaybetmeye başlıyorsunuz bu durumda. Cildiniz tedaviyi bıraktınız diye fazladan yaşlanmaya falan kalkmıyor.

Amma yazdım bu konuda değil mi, sevgili Google? Öyle ki bu yazıyı pek sağa sola bakmadan yazdım. Şimdi şöyle bir göz attım, fena görünmüyor, fena ise bile bende bunu algılayacak kadar kafa kalmadı artık. Yazıyı sonlandırıp kendimi uykuya bırakıcam. Sana da iyi geceler Google, görüşürüz.

DR. Yasemin Hızarcı ile BBL Tedavisi ve detaylı bilgi için TEL: (0212) 352 12 03

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder