30 Aralık 2015 Çarşamba

Khloe Kardashian Nasıl Kilo Verdi?


Khloe Kardashian bugünlerde kilo vermek için yaptığı şeylerle gündemi baya meşgul etti. Ben de konuyu bloguma yazayım dedim, biraz zor olacak ama olsun. Niye zor olacak, çeviriyi anlamaya çalışarak yazıcam çünkü. Ah İngilizce, bir öğrenemedim seni! ='(

Şimdi, anladığım kadarıyla Khloe Kardashian diyeti esas olarak 2 gıda grubundan uzak durmaya dayanıyor; mandıra ürünleri ve glutenli gıdalar. Glutenden uzak durmak bir açıdan ekmekten, makarnadan, hamur işlerinden, işlenmiş etlerden, şekerlemelerden, soslardan uzak durmak anlamına geldiğinden bu mantıklı görünüyor. Fakat süt ve süt ürünleri sağlığa faydalı şeyler olarak bilinir, bu yüzden bu kısmını pek anlamadım. Sanırım Khloe bu tip ürünleri fazlaca tüketiyormuş ve günlük tüketimini yavaş yavaş azaltmış. Diyetinde günün sonunda yoğurt yemek var mesela, süt ürünlerinden tamamen kopmamış yani. Tükettiklerinin az yağlı, light cinsinden olmasına da dikkat etmiştir mutlaka. Kendisi bu 2 uygulamanın bir süre sonra belirgin bir kilo kaybı yarattığını ifade ediyor. Unutmadan; inek sütü yerine badem sütü içmeye başlamış.

Khloe Kardashian Diyet Programı

Güne sabahın erken saatlerinde başlayan Khloe Kardashian büyük bir bardak su ve 1 fincan da kahve içmiş başlangıç olarak.

Saat 06.00'da düzenli olarak spor salonunda spor yaptıktan sonra 08.00 sıralarında kahvaltıya oturmuş.

Yulaf ezmesi ile proteinden oluşan kahvaltısından bir süre önce de büyük bir bardak su içmeyi ihmal etmemiş.

11.00'de hafif bir ara öğün almış. (Elma veya biraz fındık, bir parça fıstık ezmesi)

13.00'de deki öğlen yemeğinde tavuk salatası tüketmiş.

Atıştırmalık zamanı olarak ilan ettiği 15.00'de yeşil soya fasulyesi, doğranmış sebze, ev yapımı humus gibi hafif ve sağlıklı besinler almaya dikkat etmiş. (Bunun öncesinde de su içmiş.)

Su içmek bu diyetin olmazsa olmaz parçalarından biri olarak görünüyor, Kardashian 19.00'daki hafif akşam yemeğinden önce de su içmiş. Akşam yemekleri çoğunlukla buharda pişirilmiş sebze veya balıktan oluşuyormuş.

21.00 sularında bir parça meyveyle beraber 1 kase sade yoğurt tüketmiş.


Şimdi; Kardashian'a kilo verdiren şeyin sadece bir süre yukarıdaki şekilde yeyip içmekten ibaret olmadığını unutmamak gerekiyor. 1 gün bol su içip 1 gün boş vermek yok mesela, düzenli olarak içeceksiniz ve bildiğim kadarıyla günlük su tüketimi en az 8 büyükçe su bardağı miktarında olacak. Sonra, haftanın 5 günü 1 - 2 saat boyunca sıkı ve disiplinli bir şekilde egzersiz yaptığını gözden kaçırmamak gerekiyor. Bu konularda çok yazı yazdım, egzersizle beraber yapılan diyetlerin hem daha iyi ve daha çabuk sonuç alınması açısından, hem de sonucun kalıcılığı açısından en iyileri olduğuna kanaat getirdim. Ama istediğiniz kiloya geldikten sonra dengeli ve dikkatli beslenmeyi ve hareketli olmayı bırakırsanız geçmiş olsun, muhtemelen tekrar eski halinize dönersiniz. Bu şekilde değil kilonuzu koruyacak şekilde davranmanız gerekiyor. Bunun için de, yeyip içtiklerinize zayıflama diyeti döneminde olduğu kadar değilse de yine dikkat etmeli ve spor yapmayı kesmemelisiniz. Haftada 5 gün 30 - 45 dakika yürüyün, evinizde günde 15 dakikacık jimnastik yapın. Bu kadarını yapabilirsiniz herhalde.

Şunu da unutmamak lazım; hangi ünlü ne yaparsa yapsın ve bunun ne kadar reklamı yapılırsa yapılsın, onun yaptığı size de iyi gelecek diye bir şey yok. Ama feyz alacağınız noktalar olabilir. Özellikle insanın kendi başına vermesinin zor olacağı derecede fazla kilonuz varsa en iyisi bir diyetisyenle görüşüp size uygun bir kişiye özel diyet programı hazırlamasını istemektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder