10 Haziran 2016 Cuma

Dermaderm Argan Özlü Saç Bakım Sütü Dalgalı Saçlara Şekil Veriyor


Dalgalı saçlara şekil vermek kolay değildir, bunu kendimden biliyorum. Yıllar boyunca muhtelf jöleler, saç köpükleri (Ki bunlar beni hiç tatmin etmedi), farklı markaların 7 / 24 tarzı ürünleri; böyle bir sürü şey denedim. Hiç birinden tam olarak hoşnut kalmadığımı söyleyebilirim. Bazı jöleler saçlarımı çok güzel gösterdi ama jöleli saça dokununca oluşan hissi hiçbir zaman sevmedim. Birkaç yıl önce tanıştığım Dermaderm argan özlü saç bakım sütü beni en çok memnun eden ürün oldu, bu yüzden kendisi için ürün incelemesi tarzında bir yazı yazmaya karar verdim.


Bu öyle bilimsel bir inceleme olmayacak, ürünün içeriğinde bir sürü bir şeyler var ve doğal bir saç şekillendiricisi olduğunu iddia edemiycem. İddia edildiği gibi saçlarıma hacim kazandırdı mı hiç farkında değilim, benim saçlarım zaten hacimli. İçerdiği vitaminler ve bitki özleri sayesinde saçlarıma bir güzel bakım yaptı mı onu da bilmiyorum. Ben başından beri buklelere şekil vermek açısından baktım bu ürüne, o amaçla kullandım, bu yüzden başka bir fayda sağladıysa bile cidden görmedim ben onu.


Ben saçlarımı pek taramam, tarayınca bir tuhaf kabarıyor, bundan hoşlanmadığım için. 11 aydır falan defne sabunu ve elma sirkesi ile no poo yapıyorum ve bundan hoşnudum, fakat bu yöntem saçlarda bol kimyasallı, bol köpüklü şampuan ve saç kremlerinin yaptığı etkiyi yapmıyor. Saçlarım sert sayılır ve saç kremiyle baya yumuşardı, artık o kadar yumuşak olmuyor. Bunu bir şikayet olarak değil bir durum bildirimi olarak söylüyorum, no poo'dan vazgeçmeye niyetim yok, saçlarıma içinde binbir türlü katkı maddesinin yer aldığı bir saç kreminin verdiği yumuşaklığı vermemesini de normal buluyorum. Bu noktada Dermaderm argan özlü saç bakım sütünün hafif yumuşatıcı bir etki de yaptığını söylemek isterim. 

Ürünü nasıl kullanıyorum; çoğunlukla saçlarım yıkanmış ve nemli haldeyken. Gerekli görürsem durduk yerde de biraz kullandığım oluyor. Buklelerim kıtır kıtır olmadan, güzel bir dökümle şekilleniyor böyle, cidden memnunum. Herkeste aynı etkiyi yapar mı bilmem ama dalgalı / kıvırcık saçları olanlara şekillendirici olarak denemelerini tavsiye ederim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder